All On 6 Antalya

Antalya’da all on 6 tedavisi, dişlerinde kayıp olan hastalarda belirli açılarla 6 tane implantın yerleştirilmesi ile uygulanan bir sabit protez tekniğidir. Bu tedavi all on 4 tekniği gibi son yıllarda diş hekimlerinin sıklıkla tercih ettiği bir implant tedavi yöntemidir. All on 6 yöntemi ileri düzeyde kemik kaybı olan hastalarda bile başarılı sonuç verebilmektedir.

All on 6 tekniği için ilk etapta hastanın alt ve üst çenesi detaylı bir şekilde görüntülenir. Görüntüleme sonucunda yapılan değerlendirmelerle tedavi süreci planlanmaya başlanır. All on 6 implant tedavinin standart implant tedavisine göre en büyük avantajı çok daha uzun ömürlü olmasıdır. Bunun yanı sıra klasik implantlara göre tedavi süreci çok daha kısadır.

Klasik implant tedavisinde genellikle 8 implanta ihtiyaç duyulur. All on 6 tekniğinde, vidalar yerleştirildikten sonra üzerlerine protez dişlerin yerleştirilmesi için en az 3 aylık bir süre beklemek gerekmektedir. All on 6 tekniğinde ise hastalara tek bir işlemle sağlıklı dişlere sahip olma şansı sunulur. Türkiye’nin tatil cenneti Antalya’da All on 6 tedavimizle sizleri sağlam ve estetik dişlere kavuşturuyoruz.

All On 6 İmplant Tekniği Kimlere Uygulanabilir ?

All on 6 implant yapılabilen hastalarımız; Diş implantı ameliyatı olmak için herhangi bir engeli olmayan hastalar. Bu nedenle sistemik bir hastalığı olmayan ve yeterli kemik hacmine sahip hastalarda bu teknik uygulanabilir. Bu tedaviyi gerektiren durumlar şunlardır:

• Çenesi tam dişsiz olan hastalarımızın küçük azı dişlerinin ara bölgesinde yeterli kemik miktarı ve yoğunluğu varsa bu yöntem uygulanabilir.
  • Diş çekimi sonrası çekim yuvalarında iyi bir temizleme işlemi yapılabilirse bu teknik uygulanabilir.
  • Çekim yapılmışsa, hastanın ağız hijyeni iyi seviyede ise uygulanabilir.
  • Geçici sabit protezler için donanımlı bir laboratuvar varsa bu teknik uygulanabilir.

Antalya’da All On 6 İmplant Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Tüm prosedür sadece bir günde tamamlanabilir ve genellikle 2-4 saat içinde tamamlanır. All on 6 prosedürü genellikle kemik grefti gerektirmese de kişinin kemik yoğunluğuna bağlı olarak gerekli olabilir. Her ağız aynı değildir, bu nedenle diş hekiminin işleme başlamadan önce ağzı iyice incelemesi önemlidir. İşlem sırasında lokal anestezi altında çene kemiğine diş implantları yerleştirilir. Geçici protez daha sonra iyileşirken implantlara takılabilir. İmplantlar iyileştikten sonra diş köprüsü veya protez üzerinden hareketli gibi kalıcı bir çözümle implantlara sabitlenir. İşlemden sonraki ilk 3 ayda ağız iyileşir ve kemik ve diş etleri yeni fikstüre uyum sağlamak için şekil değiştirir. Bu süre zarfında hastalar sert yiyecekler yemeye dikkat etmelidir. Hastalar işlemden sonra biraz rahatsızlık ve şişlik beklemelidir. Çoğu hasta için semptomlar bir hafta sonra azalır. İşlem sonrasında hastaların özellikle ilk 3 ay sık sık diş hekimi kontrollerini yaptırmaları gerekecektir. Herhangi bir komplikasyonu önlemek veya enfeksiyon kapmak için, bir şeylerin yolunda gitmediği durumlarda derhal diş hekiminize başvurmanız çok önemlidir. Diş implantları stabilize edildikten ve artık rahatsızlık veya ağrı kalmadığında, diş hekimine yapılan ziyaretler önemli ölçüde azalır.

All On 6 İmplant Nasıl Uygulanır?

All on 6 diş implantları tıpkı doğal dişleriniz gibi görünür. All on 6 diş implantları, tüm dişlerinizi yalnızca altı implantla değiştirebilir. Prosedürün kendisi iki adıma ayrılmıştır. Birincisi implantların yerleştirilmesi, ikincisi ise protez dişlerin yerleştirilmesidir. İmplantlar titanyumdan yapılır, All on 6 diş protez diş, porselen ve seramik gibi farklı malzemelerden yapılabilir, işlemin maliyeti diş solüsyonu ve malzeme seçiminize bağlıdır. İmplantlar, dişlerinizin kökünün yerini alır, bu da onların doğal dişleriniz gibi hissedecekleri anlamına gelir, tümü 6 diş protezi prosedürü, gelecekteki kemik kaybını önler.

All On 6 İmplant Tekniği Sonrası Ağrı Olur Mu?

All on 6 implant işleminden sonra ağrı olması mümkündür. Ancak bu ağrı çok hafiftir. Şişlik olması da mümkündür. Hekimlerimiz bu ağrılar hissedildiğinde kullanılmak üzere işlem sonrası ağrı kesici verirler. Lokal anestezi altında yapılan bir işlem olduğu için işlem sırasında herhangi bir ağrı hissedilmez. Ancak ameliyattan korkan hastalarımız istekleri doğrultusunda sedasyon veya genel anestezi ile işlem yapılabilmektedir. Böylece kaygı sorunu yaşayan ya da ameliyat olmaktan korkan hastalarımız süreci ağrısız bir şekilde geçirebilmektedir.

All On 6 İmplant Tekniğinden Sonra Nasıl Beslenilir ?

All on 6 işlemi sonrası beslenme konusunda dikkat edilmesi gereken bazı hususlar vardır. All on 6 implant tekniği uygulandıktan sonra hekimlerimiz hastalarımıza diyet uygulamaktadır. Bu diyet implant ve kemiğin kaynaşması için gerekli olan 3 aylık süre boyunca uygulanmalıdır. Sert besinlerin tüketilmemesi ve hijyen kurallarına uyulması önerilir. Sonrasında yapılacak kalıcı protez sayesinde herhangi bir ek diyete ihtiyaç duymadan beslenebilir. Ancak bu süreçte protezde herhangi bir kırılma meydana gelirse hekimlerimize gidilmeli ve implant kaybı düzeltilmelidir.

Antalya’da All On 6 Fiyatları

All on 6 implant fiyatları kişiye özel belirlenir. Yapılacak implant sayısı, üst dişin yapım malzemesi, diş sayısı, tedavi yöntemi ve uygulanacak cerrahi işlemler gibi birçok yöntem tedavinin maliyetini belirlemektedir. Türkiye’nin en gözde turizm şehri Antalya’daki kliniğimiz ile iletişime geçerek all on 6 fiyatları hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz.