Ortodonti Tedavisi Antalya

Antalya Özdemir Dental Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ortodonti Tedavisi Ortodonti; dişlerin uyumsuzluk durumlarını önlemek kontrol ve onarımını sağlamak için uygulanan tedavilerdir. Ortodontistler bu bozuklukların teşhisini, önlenmesini ve tedavisini sağlar. Ortodonti tedavisinin asıl amacı kapanma bozukluklarının giderilmesi olsa da estetik nedenlerden dolayı da ortodonti tedavisi yapılmaktadır. Ortodontik tedavisi aynı zamanda ileride yaşanması mümkün olabilecek diş eti hastalıklarının da önüne geçilmesi için önem taşımaktadır.

Çene ekleminde meydana gelebilecek problemlerin önlenmesi, çiğneme işlevselliğinin sağlanması ve ağız yapısındaki bozukluklardan ötürü konuşma bozukluğu olan bireylerin problemlerinin giderilmesi amaçlı yapılan ortodonti işlemler vardır. Kişideki mevcut ortodontik problem tespit edilerek, hareketli apareyler, işlevsel apareyler ve sabit apareyler seçilerek kişiye en uygun tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. Eğer sorunlar ileri evrede değilse, basit yöntemler ve takıp çıkarılabilecek hareketli apareyler ile çözüm sunulabilir. Ortodonti tedavilerde herhangi bir yaş sınırı bulunmamaktadır. Kişinin ihtiyacına ve mevcut problemine göre tedavi planlaması yapılarak uygulanabilmektedir. Fakat tedavinin süresinin belirlenmesinde hastanın yaş faktörü değişiklik gösterebilmektedir.